środa, 12 marca 2014

Przepraszam

Bardzo was przepraszam że długo nic nie dodaje ale mam masę nauki
do tego dopadła mnie choroba zwana leniem... gdy wracam ze szkoły kompletnie tracę chęć do wszystkiego... nauczyciele gnębią moją klasę sprawdzianami, kartkówkami i pytaniem przy tablicy..
na dokładkę zbliżają się egzaminy gimnazjalne... 
Mam nadzieją że mi wybaczycie i uzbroicie się w cierpliwość... bardzo was o to proszę.
Jesteście dla mnie mega ważni ale moja przyszłość również jest dla mnie ważna... od egzaminów i ocen zależy to czy się dostanę do mojej wymarzonej szkoły czy nie...
więc bardzo was proszę o wyrozumiałość i cierpliwe oczekiwanie...
Mam też pewną blokadę ... nie potrafię ubrać myśli w słowa...
Mam nadzieję że wszystkie moje problemy wkrótce się skończą... ( egzaminy piszę zaraz po świętach Wielkanocnych) i będę miała dla was znacznie więcej czasu.
Raz jeszcze przepraszam i proszę o wybaczenie.
Z góry dziękuję...
// Klaudia


2 komentarze:

  1. hej, słonko... nie zamartwiaj się tak... my poczekamy na rozdział cierpliwie ;*
    każdy chyba rozumie, że masz dużo nauki ;) na pewno nie tylko jedna ty masz ten problem...
    nie musisz się spieszyć... wena sam przyjdzie i słowa też się dobiorą jak przyjdzie na to odpowiedni czas. <33
    więc niczym się nie martwo droga Klaudio ! i daj sobie trochę czasu ;p pozdrawiam
    twoja wierna czytelniczka *.*

    //Nati

    OdpowiedzUsuń