sobota, 22 marca 2014

Nie była bym sobą...

Witajcie kochani moi nie przychodzę do was z rozdziałem bo nadal mam blokadę...
Wpadłam poinformować was o tym iż założyłam nowego bloga z zupełnie innym opowiadaniem nie dotyczącym parringów z serialu Violetta...
obiecuje że nie zostawię tego bloga więc się oto nie martwcie...
Jak głosi tytuł nie była bym sobą gdybym nie ogłosiła wszem i wobec że postanowiłam założyć bloga z opowiadaniem o najnowszej produkcji Disneya...
o którą produkcje konkretnie mi chodzi?? ...
Dowiecie się kiedy TU zajrzycie...
Serdecznie zapraszam....

2 komentarze:

  1. spoko, nie spiesz się z rozdziałem :-) ja poczekam na rozdzialik cierpliwie xD
    a na bloga zaraz lecę

    //Nati

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że szybko pojawi się rozdział , czekam cierpliwie.

    OdpowiedzUsuń